Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.04.2010 14:35 - Току -що третото ми уволнение от ЮЗУ падна пред СРС
Автор: petdoshkov Категория: Други   
Прочетен: 11572 Коментари: 9 Гласове:
0

Последна промяна: 14.04.2010 20:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image
image
image
image
image




Гласувай:
0



1. silverlining - Сигурно сте минали през ада:(
14.04.2010 15:40
Честито! Хубаво е, че сте си потърсили правата и, че има справедливост. Тъй като работодателят Ви е в бюджетната сфера, предполагам, че имате шанс и да си получите заслуженото обезщетение. За смели хора като Вас, УСПЕХ!!!
цитирай
2. svetlaen - честито и от мен!
14.04.2010 16:17
Ами поздравления, Петре! Не е пълна победата (понеже оспорвато на легитимността на Мирчев е отхвърлено), но си мисля, че имаш основания да си доволен и да се гордееш със себе си.

(Между другото, не можах да прочета цялото съдебно решение, защото краищата на редовете нещо се губят, не знам дали само на моя компютър е така)!
цитирай
3. kkabakciev - Честито!
14.04.2010 17:17
Но нямам време сега за коментар.
цитирай
4. petdoshkov - Не съм свършил с корупцията на Мирчев и сие- нито крачка на място.
14.04.2010 20:16
Набързо за съдебния акт, понеже не съм започнал да пиша писмената си защита за делото пред СОС за тотално обезщетение от деликтното второ уволнение от ЮЗУ. Срокът ми изтича утре.
Според мен СРС постанови решението си съобразено с разбирането си за доброта по Улпиан. Всеки, който е виждал съдията по спора, е наясно, че това е добър човек - личи й отдалеч.
Майсторско изпълнение по нормите на КТ. Макар че аз очаквах още едно съображение за недопустимо разглеждане по същество, а то е липсата на търсена защита по чл . 333 КТ. Няма значение.
Има грешка в изчисляването на обезщетението, понеже не се умножава по установения размер на брутното трудово възнаграждение, което е 968 лв., и второ, липсва произнасяне по размера на деловодните разноски. Но това са бели ядове, понеже ще стартирам процедурата.
Чакам с нетърпение Мирчев да обжалва пред СГС, за да задействам главния иск от исковата молба. Разбира се, че мога да обжалвам и аз - ще мисля, понеже ВКС с едно парадоксално решение постанови в РСС да се гледа в отделно самостойно производство въпросът с нелегитимността на Мирчев в академичната сфера. Няма да го изпусна. Но сега трябва да легна за 1 или 2 часа, защото утре изтича срокът за писмената защита пред СОС.
Между другото, Лазарова, вчера получих от СОС т. нар. Допълнително споразумение от 8 януари между теб и Мирчев. Това е неистинско споразумение - подробно в писмената защита. Ще успея - убеден съм - да докажа, че не само е налице фалшификат, но и че прокуратурата трябва да получи материалите за недействителното ти трудово правоотношение с Мирчев, който пък е незаконен ректор.
цитирай
5. анонимен - Оспорването не е отхвърлено
14.04.2010 23:19
2. svetlaen - честито и от мен! 16:17 - "оспорвато на легитимността на Мирчев е отхвърлено"

Оспорването не е отхвърлено - оспорването не е третирано в решението.
цитирай
6. анонимен - 2. svetlaen - честито и от мен! 16:17 ...
14.04.2010 23:45
анонимен написа:
2. svetlaen - честито и от мен! 16:17 - "оспорвато на легитимността на Мирчев е отхвърлено"

Оспорването не е отхвърлено - оспорването не е третирано в решението.


Което се знаеше предварително, че ще стане.
И заради, което бяха 800-те отвода.
цитирай
7. petdoshkov - Не съм убеден, че историята приключва не по начина, по който искам
15.04.2010 00:47
Греши се - нищо не е свършило. Имайте търпение и не забравяйте, че защитавам себе си в среда, която още не е готова да бъде обективна и безпристрастна. Не един път Кр. Кабакчиев писа, че без достойнството да браниш правата си, няма бъдеще за мнозина. Роден съм свободен и свободен ще си тръгна от този свят. Съдиите ме впечатляват само когато си вършат работата обективно и безпристрастно. Мъчна работа е дори да подадеш един иск в съда без адвокат. Днес имах отдалеч такъв случай. Принуждават човек, чийто иск е написан заради документи, които копира и дава от архив, да търси адвокат само за внасяне на иск в съд. Разбира се, че утре нещата ще се поправят. Така че не е леко да си човек и да се защитаваш. Виждам израстването на Кабакчиев, но споделям тревогата му, че нещата в съдебната система трябва да се променят по-бързо, а не на час по лъжичка. Трябва и ще има и такива като нас: ние сме също от солта на земята. Само с борба нещата в ЮЗУ ще се променят към добро. Ще се върна и ще има справедливост в рамките на законите. Няма да позволя съдии да ме спрат.Мирчев е нелегитимен, както и Лазарова, факултетни съвети, АС. Комисията по етика Серафимова е бутафория - въобще предстоят ни вълнуващи моменти. Научете се да спазвате правилата на играта, а не да бъдете злонамерени. Едва ли сте щастливи такива, не вярвам. Пък и съм обещал на Светла, че Серафимова и дружки ще си получат заслуженото. Трябва, останалото не е толкова важно.
цитирай
8. анонимен - Дошков е срам за Югозападния Университет
25.04.2010 23:35
Господин Дошков, радвате се, за какво ли ? за това, че урезилихте името и авторитета на Университета в който работят стотици честни преподаватели и служители!
Не ви е виновен Господин Ректора!
Професор Мирчев е законния ни работодател!Професор Милчев е легитимния Ректор на ЮЗУ!!!!Запомнете добре това и никакви инсинуации няма да променят този факт!!!Вие се научете да уважавате мнението на мнозинството, Вие престанете да бъдете злонамерен!!!
Вие сте жалкия и недостоен !
цитирай
9. petdoshkov - Въобще не се радвам.
26.04.2010 22:43
Възрастен съм за такива неща. Заради негодници като Мирчев се пръкнаха такива като Вас, които са с почти нулева нравственост. Зад гърба ми са почти 6 години вън от ЮЗУ заради уволнения, понеже съм с достойнство и не позволявам да нарушават правата ми. До края на Мирчевото ректорство, за да не се случва и на други това, което преживях и преживявам, както и да са по-малко такива като Вас, които биха убили и сакат човек (заемам от "Мартин Идън" на Джек Лондон), за да са добре за чужда сметка. Ще завърша с последната част от писмената ми защита пред СОС.
"Неимуществените вреди са очевидни.
Говорих за тях в с. зала. Намирам ги отразени коректно в с. протокол, затова ги спестявам. Пиша защита, защото искам да се обясня коректно. Фрустрациите, които преживях, са болезнени. По характер съм затворен и не споделям лесно. Имах много трудни уволнителни години. Писах в блога си, но не всичко. Вярата ми ме крепеше, но душевните болки са неизбежни. Психическата умора е изключителна. Губиш при фрустрацията базисни житейски основания да живееш, дошли и от училище, родители, самовъзпитание, обществени ценности. Бил съм и в депресия: просто стоиш на място и чакам да ми мине.
Загубих в стрес даже за известен период значението на ред думи. Продължи дълго - пишех с речник. Не бях сигурен дали изписвам думите правилно в съдебните си книжа. Бях под натиск в Благоевград години наред. Стигаше се до положение предварително да ми вземат парите за кафе, понеже бях се изправил срещу Ал. Воденичаров. Придобих негативна известност в града, понеже това интервю на 7 януари 2005г. пред местна кабелна телевизия в Благоевград предизвика и отговора на Ал. Воденичаров във вестник "Струма"- посочен брой в исковата молба.
Пиша Ви, уважаеми Съдия, заради състоянието си в с. зала.
Блокирам за кратко при включване към темата. Трябва ми малко време и се адаптирам, но по принцип избягвам в такива моменти хората. Само рядко при силен стрес и гняв от това ми минало отстрани на лицето ми тече кръв. Тогава имам нужда да вървя. Затова не изслушвам и си тръгвам където и да съм. След няма и час ми минава. Не съм обаче за гледане кървав. Случи ми се и в СРС.
Вярвам в бъдещето и съм уверен, че постепенно ще се овладея и ще гледам на миналото по-спокойно, но още ми е рано.
Благодаря Ви, че не направихте опит да ме спрете - просто трябва да се движа в такъв момент. Последица от случилото се през тези години е и в избягването на ред хора - уморяват ме, когато са част от това минало и ми напомнят за него. Просто емоцията ми идва в повече. Значи не съм искал да Ви стресирам в с. з. "
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: petdoshkov
Категория: Други
Прочетен: 6326891
Постинги: 35
Коментари: 12136
Гласове: 2149
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031