Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.10.2020 14:46 - Във вените на бъдеща кралица тече Българска кръв
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 5310 Коментари: 25 Гласове:
31

Последна промяна: 30.10.2020 22:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                                                             Кучетата си лаят, керванът си върви


Това не е хрумване на някой или пък видение!
Това сама го е установила бъдещата шведска кралица Виктория и да не изброявам другите имена- Ингрид , Алиса и така нататък... Първата ми братовчедка има седем, без да е престонаследница! Така , че момичето със синя кръв може да има и повече!!

Полиглотка, владееща перфектно много езици, имаща и възможност да се рови  в средновековни архиви ,тя сама е достигнала до кръвната си връзка с великия ни цар Калоян! И има едно видимо, неопровержимо доказателство! Красива е като праотецът си и всички Асеневци! Само това доказателство е достатъчно, другите са като свидетелство!

Да, добрала се е до кръвна връзка с негова дъщеря-Виола или на Български - Теменужка! На Български, защото името е Латинско Да ,среща се това име, Теменужка, имам и колежка , именоваща се така!

Родена е в Цариград,  от жена, Ефросина, с която Калоян  няма официален брак, не е от благороден произход! Но признава детето за негово и когато поема престола в България ,го изисква от Цариград, където то е останало-Той се заема с отглеждането и с възпитанието му  Виола е кръстена от папския легат, след сключването на уния с папата! След като е католичка, това прави възможен и бракът и с Ополския Княз Казимир

Няма проблеми с брака и другата дъщеря на Калоян- Мария !Тя е дадена от Борил на Константитополския император Анри Фландърски, така ,че тя е Константинополска императрица! Името Виола сред момичетата    ,чиято прабаба се казва така ,се повтаря във вековете!  Виола Чешинска е чешка кралица ! Друга,Мария, Битомска е унгарска кралица! Именно чрез браковете на наследниците на Калояновата Виола, кръвта на славния Български род Асеневци, който пък е свързан с най стария династичен род в света-Дуло,  се е вляла в династичните Европейски родове на Хабсбургите, Бурбоните, , Хохенцолерите,  Кобургите/ Затова Фердинанд е предложен за княз Български/ и английските Уиндзъри! В цяла Европа/
Българска кръв тече и във вените на всички крале в Скандинавия!
Ерик Померански се е оказал потомък на Калояновата Виола ,както и потомък на кралица Ослава, чието име носи столицата на Норвегия-Осло Тя  пък е внучка на цар Самуил!!
Бъдещата кралица Виктория е родена през 1977г  Отдадена е на науката и  на спорта , едновременно!Има няколко висши образования! Спортува активно! Впрочем спортът е  причина да стане семейна Омъжва се за личния си спортен треньор през 2010 година!
Семейството има четири деца!

Бъдещето ще покаже, ще заговори ли родовата  кръв?

П.П.- Всичко това , по- горе , не е открито  от мен, още пък по- малко- измислено!
Подбрал съм най- важните ,според мен,  моменти от публикацията на Анна Зографова в периодичния печат от този месец!
Който се интересува от подробностите, които в случая не са чак толкова важни,,може да си ги издири и  сам !



Гласувай:
33


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. germantiger - +
29.10.2020 15:06
victoria sweden princess да ме прощаваш,но е грозничка, поне за мен

волева брадичка преголяма особено за жена, елементи на ендоморф, ще рече вероятно със склонност към напълняване и леко пълничка, нищо особено в погледа, без харизма итн

поне мъжа й е по-грозерн и женствен от нея, доколкото го мернах, ако не греша

от калояновата кръв почти нищо не е останало през вековете

а ако започнем да споменаваме преоблдаващата германска кръв сред всички управялвали династии по света, то тя щее номер 1 и то категорично

във всеки случай материала е изненада за мен и не бих предположил това никога
цитирай
2. germantiger - +
29.10.2020 15:08
https://www.google/search?q=victoria+sweden+princess&newwindow=1&safe=off&client=opera&hs=qTq&sxsrf=ALeKk03COdYsvZI8nyVQVYbCov69HpU6KA:1603976825722&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwj64bKn79nsAhVMCxoKHb7lB_8Q_AUoAXoECCYQAw&biw=938&bih=546

не бих я нарекъл красива въобще

а мъжа й е "бахти" изнежения лигльо, за съжаление типично средностатистически "западняк" от 21 век

иначе да са живи и здрави те, както и децата им
цитирай
3. leonleonovpom2 - Здравей, Митак!
29.10.2020 15:31
Я ела тук!
Един отбор юнаци ме е натиснал тук, от професионални терористи и ми се подиграват ,че съм нямал отбор, сам съм бил? Те били отбор!?
Шегувам се, Отбор от бълки с препарат срещу инсекти са отпраща!....

Да ти кажа, гледам снимките във вестника, седмичен е Мярнах заглавието и го взех!
Първото ,което ми прави впечатление- тъмнокоса е-нещо необичайно за шведка Още повече пък кралица!
Особено мнение относно красотата имам само за снимката с короната
Но с децата, с мъжът си и преди да се омъжи особено, красавица е и още как!
Но в тази област единна мерна единица няма!Така ,че не оспорвам мнението ти!

Спомням си, когато бях ерген , една с огромни очи/ на главата/ ме препарира! Направо! А един приятел ми каза ,какво съм зяпнал тази грозница!? Тя се обърна и се втренчи мв мен Направих и знак, че не е от мен казаното ! За кратко бяхме приятели Видя ни майка ми веднъж После ми каза-Браво! Каква хубавица, какви очи!Такава снаха искам!

Сега за кръвта! Доколкото съм научил нещо за генетиката, знам ,че гените се предават през хилядолетия дори
Да ,минали са 800 години, грубо-40 поколения Следователно генният материал от Калоян в нея е дори под 1% Като лаик разсъждавам Но знам ,че се хваща Ако известният скелет е наистина на цар Калоян ,но дори и на кръвен роднина да е и се направят генни сравнения- връзката ще се открие!
Така поне аз мисля, без да правя никакви справки!

Благодаря ти за коментара!
цитирай
4. анонимен - Браво!
29.10.2020 15:42
Много полезна информация.
цитирай
5. leonleonovpom2 - Не знам!
29.10.2020 15:47
2. germantiger - +
15:08
https://www/search?q=victoria+sweden+princess&newwindow=1&safe=off&client=opera&hs=qTq&sxsrf=ALeKk03COdYsvZI8nyVQVYbCov69HpU6KA:1603976825722&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwj64bKn79nsAhVMCxoKHb7lB_8Q_AUoAXoECCYQAw&biw=938&bih=546

не бих я нарекъл красива въобще

а мъжа й е "бахти" изнежения лигльо, за съжаление типично средностатистически "западняк" от 21 век

иначе да са живи и здрави те, както и децата им
цитирай

Неутрално, на мен на трите снимки ми харесва, все пак ,на вестник са
Мъжът и има вид на зубрач повече, не на спортист? Не знам какъв спорт я тренира, ако е шах, вписва се идеално!
цитирай
6. apostapostoloff - То и доктор Леонов е грозен-
29.10.2020 15:49
за никъде не е с този чип нос на мошеник.
цитирай
7. leonleonovpom2 - Благодаря ти!
29.10.2020 15:56
4. go4iito - Браво!
15:42
Много полезна информация.
цитирай

Старая се да издирвам, не да измислям, Българското!И да му давам гласност!
Но някой небългари тук се дразвят, загрявал съм им реотаните и се оплакват на всичко отгоре ?От дискомфорт!

Хубав ден!
цитирай
8. miri479 - Интересен материал,
29.10.2020 16:07
изненада ме, поздрави!
цитирай
9. leonleonovpom2 - Хайде, ще се кудоша в твой стил ! Но при едно условие!
29.10.2020 16:17
6. apostapostoloff - То и доктор Леонов е грозен-
15:49
за никъде не е с този чип нос на мошеник.
цитирай

Искам оценка на майтапа! После ще дам и моята, защото вяра- никому, а на вас- никак!! Вие там сте и оценители, освен вредители, така ,че няма да те изпотя
Ето, как се майтапя аз:

Бъркаш ме, друг от групата ти е с чип нос Нещо те е впечатлил и явно образът му ти е все пред тебе Аз се шегувам, не се Бъркай! А , той е от едно кавказко племе, менти се казва! Изментил те е, прекарал те е направо, ако ти е казал, че две звезди от Плеядите, довечера ще ти дойдат по бански и с бутилки уиски на гости Да купиш торти, луканки и кондоми! Да се изкъпеш и напарфюмираш с френски парфюм от Кан или Грас, няма значение....
П.П. Изментила те е ментата!!

Сега-ти

Да, носът ми е чип! Но умът ми е остър като бръснач Искам да ти обръсна главата С два замаха си готов Имам и стипца, реванол и йод също!За силно кръвотечение, което не спира!
Мога и косата ти да избръсна Повече няма да те притеснява!Решавам проблема завинаги

Дотук! Това си ти!

П.П. Не, аз се отказвам от косата Не съм терорист! Колкото и да внимавам, ще ме обвиниш ,че съм те скалпирал

Това вече е извън класацията:
Какво ти е мнението , че плешивите мъже не били умни? Имало и научно обяснение! Липсата на коса била причина умът да се изпарява!? Логично! За да те улесня, аз не вярвам на научното обяснение! Но за тебе- не гарантирам!
Ако въпросът е притеснителен, подмини го!
цитирай
10. leonleonovpom2 - Здравей, Мирослава!
29.10.2020 16:23
8. miri479 - Интересен материал,
16:07
изненада ме, поздрави!

Блатодаря ти за добрите думи! Търся по- необичайни неща ! И като попадна на тях, давам им гласност

Хубава вечер!
цитирай
11. germantiger - ++
29.10.2020 16:54
това, че се е сетила и прочулиа нещо за ДНЕС малка България е похвално

рядко някой от големите ще погледне към Балканите и още по-рядко към българското

за това браво на кандидат - кралицата
цитирай
12. leonleonovpom2 - Здравей отново, Митак!
29.10.2020 17:53
11. germantiger - ++
16:54
това, че се е сетила и прочулиа нещо за ДНЕС малка България е похвално

рядко някой от големите ще погледне към Балканите и още по-рядко към българското

за това браво на кандидат - кралицата
цитирай

Заслужава похвала наистина!
Но все пак, посочва Клоян, въпреки ,че и с внучката на Самуил, Ослава има връзка
Калоян е име, знаят го на запад! Самуил - едва ли
Аз съм го раззправял този случай, но сега е уместно
Водих едни французи, Командировани в завода -Асенова крепост Като свършихме, дадоха ни колата ,да ги заведа ,където намеря за добре И ги заведах на крепостта със същото име
Е, обяснявах Иван Асен кой е- не и не ! За Калоян също не бяха наясно, но като свързах нещата с френските рицари- оживиха се- Да, крал Жан, как да не го знаят!

Похвала, наистинаЗа бъдещата кралица!! Все пак , ако беше нещо недостойно, щеше да го скрие,предполагам!

Хубава вечер, Митак!
цитирай
13. zax - Летописеца на блоговия Ромео на...
29.10.2020 18:14
Летописеца на блоговия Ромео наточи ли вече перото.
:)
цитирай
14. apostapostoloff - Прав е Айнщайн:
29.10.2020 18:32
безгранична е човешката глупост. Това е моята оценка.
цитирай
15. leonleonovpom2 - Да не би, тебе да е имал предвид?
29.10.2020 19:10
13. apostapostoloff - Прав е Айнщайн:
18:32
безгранична е човешката глупост.
цитирай

!955г. Бил ли си роден тогава?
Или си бил някъде другаде?
Кажи ,важно е!
Да знаем, ти ли си или не си?
Ако скромно мълчиш-ясно!
Ти си!
цитирай
16. apostapostoloff - Не съм аз- тоя е
29.10.2020 19:28
калеко на моята учинайка.

А ти, като се имаш за толкова умен, защо не си по- прочут и по- богат от мен?
цитирай
17. leonleonovpom2 - Закс, здравей!
29.10.2020 19:53
13. zax - Летописеца на блоговия Ромео на...
18:14
Летописеца на блоговия Ромео наточи ли вече перото.
:)

Сега ,за гнусливите, да си запушат носовете и ушите!
Направихте ли го?
Както виждам, да!

Закс, летописецът, преди да наточи перото, го държи в задника си!
Няколко дена, за да омекне и да не хаби бруса,който ползва? За точенето!
Не отговарям за него, но явно още е на фаза омекване!

Хубава вечер!
цитирай
18. leonleonovpom2 - А, разгеле!
29.10.2020 20:15
16. apostapostoloff - Не съм аз- тоя е
19:28
калеко на моята учинайка.

А ти, като се имаш за толкова умен, защо не си по- прочут и по- богат от мен?
цитирай
Изтрий
........................................................................................................................
Да почнем от прочут!
Питах един грък ,за тебе Колко си прочут в Атина? Вдигна рамене! Такъв какаванин каза, че никой в Атина не познава!
Помоли ме за всеки случай, да повторя името ти! Чул бил отначало Апостат?
- Не , Апостол- ясно му го казах!

-А, той не е лош човек, както то въприех, като католик горе долу! Вестител е! явно- Но не те знаел, не си му носил новини! Никога!!Щял да провери в пощата, дали те познават!
- Да, точно, такъв е-потвърдих и аз!. Носи вести от терористичната органицация, какво дължи информирания на хайдука, пардон- главатаря й!

.- Ва, ва- каза гъркът- къде е този серсем, да му ударя едно кьостерме!?

Майтап бе Поли!

Поли, сега за богатството ти! Да не е мираж от пустинята " Не се кахъри" само?

Трябват ми един милион лева, не-хиляда! Не- сто лева! Само!
Спешно!
Прати ми ги ,знаеш къде, до поискване!
Получа ли ги в рамките на утрешния ден, ще потвърдя публично, че си много богат! Засичам време от момента- 18 часа! Предоволно!
Но, ако нищо не получа Поли, ще използвам дума на великия Левски, той е свят човек и думите му са свети!
Ще те олайненя Поли, като последния голтак на планетата!
Мисли с големия си ум!
Реотани трябват ли ти, Поли?
цитирай
19. leonleonovpom2 - 16. apostapostoloff - Не съм аз- тоя е
29.10.2020 20:20
Да, вЕрно е Поли, миличък!
Не си тоя ти, наистина!
Много далече си зад него, за да бъдеш ти тоя!
Имаш да наваксваш, да учиш, за да станеш това, за което се мислиш!
Човек се учи, как беше в песента, докле е младост! Не ,докле е жив!

Майтап да става бе, Поли!
цитирай
20. leonleonovpom2 - Сега Поли, един конфиденциален въпрос към тебе!
29.10.2020 21:01
Доволен ли си от поредния си опит за олайняване/ дума от речника на великия Левски/ на постинга ми ? Би трябвало, още повече, защото е свързано и с авторитета на България по света!
Но тебе този авторитет те дразни!
Да, разбрах като хипопотам си! Само някой да застраши територията ти, демек авторитета ти и ти тръгващ в атака с щироко отворена уста!
Готова да захапе!
Имаше един Вулгарис тука С твоя манталитет! Да не би да си ти? Не бих се учудил!
Той, като го насмитах по този начин и нищо не можеше да напише в отговор, казваше с половин уста- глупав хумор!?
За глупав ти казах как стоят нещата, нали? Да не паднеш пак в капана?

Майтап да става бе, Поли!
Учи се!
цитирай
21. leonleonovpom2 - Три, приятелски посещения!
30.10.2020 19:56
19:45 - apostapostoloff
19:40 - apostapostoloff
19:23 - rustam

По темата на постинга!
На добра воля!

Много мило от тяхна страна! Колко мило, само!
Поли, ти си координаторът, нали така!? Недей да скромничиш, скъпи! От прима виста е ясно!
Бъдете здрави и регистрирайте терористичната си организация!Докле е време!
Да не останете с пръст в устата! някой друг какаванин да ви изпревари! Сакън!
А, интересът ви към постинга, ваши са неположителните оценки, да не е във връзка с това, че сте роднини с кралицата, а аз съм пропуснал?
Знаете добре , че аз допускам всякакви минуси
Не си губете с мен времето, безсмислено!
Ами, потърсете и кралицата-бъдещата и ако трябва и на нея сложете един ГОЛЯМ.......минус!

Да сте живи и здрави, терорът има нужда от такива като вас!
цитирай
22. leonleonovpom2 - Сън не те хваща, Поли! Да маркираш рано територията си!
31.10.2020 08:24
07:33 - apostapostoloff
07:14 -
06:28 - apostapostoloff

Някой пес от глутницата да не те предвари!?
Три купчини си натрупал С лопатата- директно в кошчето, да не ги разравям, че чного гадно миришат!
Без да ги гледам ,изхвърлих ги!
Така е, боклукът- на сметището
Поли, много хубаво име съм избрал за терористичната ви Организация! Да се различава от всички подобни на света и едвовременно, кратко и ясно да демонстрира същността си
Името е "Наглец"!Прилича на "Боец", нали Нещо ,като антипод на нея!
Фантастика, нали Поли!? С пет букви описва теб и цялата останала пасмина в нея заедно!

Бъди щастлив, връстнико на Людмила!

П.П. - Това е гордост за тебе, Пюдмила, Поли!Спомняш си я, нали драги антикомунисте? Тебе нещо са те насилвали,а тежките куфари, да ги мразиш така? Защото никой не плюе това ,което е ближе и яде!
Не те наричам директно с думи, който напълно си заслужил, вадя на преден план гордостта, а не срама ти!
И не се хабете повече с коментарни изпражнения!
Директно на боклука отиват ,без да се разравят! Защото вонят!
Знам ,че си малко умен и няма да схванеш, но все пак!
цитирай
23. leonleonovpom2 - Не пиши повече, брат Поли!
31.10.2020 12:15
Казах ти, писах ти- произведенията ти не ги чета- Само ги трия!
Проумей това!
цитирай
24. shtaparov - Звучи страхотно- дано това родн...
01.11.2020 04:19
Звучи страхотно- дано това роднинство да е за добро!
цитирай
25. leonleonovpom2 - Здравей, Ангеле!
01.11.2020 09:31
shtaparov написа:
Звучи страхотно- дано това роднинство да е за добро!


Да ти кажа ,обнадежден съм!
по простата причина, че има жени по- мъже от мъжете ,както и обратното за мъжете!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9133157
Постинги: 1348
Коментари: 29643
Гласове: 102590
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031