Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
04.08.2021 08:58 - Духът ми се буди
Автор: wonder Категория: Изкуство   
Прочетен: 3522 Коментари: 3 Гласове:
-3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Тихо е. Няма брод. Есента криволичи
с листопади. Аз цял живот уча се да обичам. 
Птиците…, чуден хор, в небесата извират.
Облачен е просторът като строшена лира.
Гали ме този бряг, сякаш ангелски чуден.
Зарейвам се в капка мрак, а духът ми се буди.

image



Гласувай:
33



Следващ постинг
Предишен постинг

1. planinitenabulgaria - Картината с коня и цигуларката ми припомни нещо:
05.08.2021 07:35
Когато наближавам в планината конско стадо с коне, пуснати свободно в планината през зимата, за да не ги изплаша от далеч засвирвам с уста една вариация от мажорните на Бах-овата Шакона. По звуците те разбират, че приближава човек и така са подготвени за срещата. Дори се местят от пътя, за да премина свободво между тях.
Тази картина обаче е малко различна, защото конят съвсем не изглежда спокоен.
цитирай
2. wonder - https://www.youtube.com/watch?v=Lx4U-j_1N5c
05.08.2021 07:40
planinitenabulgaria написа:
Когато наближавам в планината конско стадо с коне, пуснати свободно в планината през зимата, за да не ги изплаша от далеч засвирвам с уста една вариация от мажорните на Бах-овата Шакона. По звуците те разбират, че приближава човек и така са подготвени за срещата. Дори се местят от пътя, за да премина свободво между тях.
Тази картина обаче е малко различна, защото конят съвсем не изглежда спокоен.

Конят на картината танцува с морето под звучите на Лятото на Вивалди. Развихрен е. Цигуларката пък мечтае и запраща мечтите си отвъд залезния хоризонт. ;)))
цитирай
3. wonder - Картината с коня и цигуларката ми ...
05.08.2021 07:46
planinitenabulgaria написа:
Картината с коня и цигуларката ми припомни нещо

Конят е умно и благородно животно. Спомням си колко истинно бе показано във филма "Аватар" сливането на кон и конник посредством плитката на ездача. Това енергийно сливане е факт, когато имаш кон и усещането за заедност е прекрасно. :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: wonder
Категория: Изкуство
Прочетен: 15160350
Постинги: 3224
Коментари: 32053
Гласове: 194007
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031